παρoυσίαση ΚΠΕ

Απρίλιος 2024
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ

Σποτ Υπ. Παιδειάς

Ολοήμερη εκδρομή στην Αθήνα (Φώτος)

Την Τετάρτη, 04/03/2015 το Σχολείο μας πραγματοποίησε την ολοήμερη εκδρομή του στον ιερό βράχο της Ακρόπολης και στο Μουσείο Ακρόπολης στην Αθήνα...

Για να προλάβουμε να δούμε όλα όσα είχαμε κανονίσει, ξεκινήσαμε πολύ νωρίς, στις 7:00 το πρωί. Τελικά, μετά και την καθιερωμένη επιθεώρηση του λεωφορείου από την αστυνομία, αναχωρήσαμε από το χωριό μας γύρω στις 7:30.

Στην Αθήνα και στον ιερό βράχο της Ακρόπολης φθάσαμε στις 10:30 περίπου. Εισήλθαμε στον βράχο της Ακρόπολης, όπου εκεί μας περίμενε η κυρία Αδαμαντία, η αρχαιολόγος, η οποία μας ξενάγησε στο βράχο αλλά και στο Μουσείο της Ακρόπολης στη συνέχεια, και γι΄ αυτό το λόγο την ευχαριστούμε θερμά.

• SAM_1283.JPG
  • Ανεβαίνοντας-στην-Ακρόπολη!!.jpg
  • Η-κ-Αδαμαντία-μας-ξεναγεί-στην-Ακρόπολη.jpg
  • Μπροστά-στον-Παρθενώνα.jpg
  • Πλησιάζοντας-το-Ερέχθειο.jpg

Μόλις τελειώσαμε τη ξενάγηση στην Ακρόπολη, διεσχίσαμε τη Διονυσίου Αρεοπαγείτου και κατευθυνθήκαμε προς το Μουσείο της Ακρόπολης, ένα μουσείο κόσμημα κι ένα από τα καλύτερα μουσεία του κόσμου.

• -Αέτωμα-του-Παρθενώνα.jpg
  • 6.jpg
  • Η-Ακρόπολη-σε-Lego!!!.jpg
  • Οι-Καρυάτιδες.JPG
  • Τμήματα-της-ζωφόρου.jpg

Γύρω στις 14:00, και αφού θαυμάσαμε όλα τα εκθέματα του Μουσείου, χρησιμοποιήσαμε το μετρό για να φτάσουμε στην πλατεία Συντάγματος και να απολαύσουμε την αλλάγη της φρουράς στην Βουλή των Ελλήνων. Δυστυχώς αργήσαμε λίγο κι έτσι δεν την προλάβαμε. Παρόλα αυτά βγάλαμε αρκετές φωτογραφίες με τους τσολιάδες και ταΐσαμε και τα περιστέρια.

• SAM_1306.JPG
    big image

Στη συνέχεια μεταφερθήκαμε στα Village cinemas, στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, όπου είχε προγραμματιστει η παροχή γεύματος. Το εξαιρετικό γεύμα μας, σε ένα πανέμορφο εστιατόριο ήταν μία ευγενική προσφορά του πολιτιστικού Συλλόγου Ηλιοκάστρου "Ειλεοί", τον οποίο κι ευχαριστούμε θερμά.

• 10.jpg
  • 10_opt.jpg
  • lalousis.jpg

Τελειώσαμε το γεύμα μας κατά τις 17:00 και η συνέχεια είχε ψυχαγωγικό χαρακτήρα... Η διασκέδαση στα παιχνίδια κράτησε μέχρι τις 18:30, γιατί μετά έπρεπε να επιστρέψουμε στο Ηλιόκαστρο.

• 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
    big image

Η όμορφη εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με την επιστροφή μας στο Ηλιόκαστρο στις 21:30.

Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε:

α) την κυρία Αδαμαντία Γιάννου για την πολύτιμη ξενάγησή της στο βράχο και το Μουσείο της Ακρόπολης. Χωρίς τη δική της συμβολή οι γνώσεις μας θα έμεναν ελλιπείς,

β) το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Ηλιοκάστρου για τη δωρεάν μετακίνηση με το λεωφορείο,

γ) τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ηλιοκάστρου " Ειλεοί " και ιδιαίτερα τον πρόεδρό του, κύριο Λαλούση Παναγιώτη, για τη δωρεάν παροχή γεύματος στο όμορφο εστιατόριο της Αθήνας και

δ) τον οδηγό μας, κύριο Δημήτρη, ο οποίος μας έκανε όλα τα χατήρια.

Ελπίζω όλοι να περάσαμε όμορφα και να είμαστε υγιείς για να επαναλαμβάνουμε συχνά τέτοιες εκδρομές!!!